Rakkaudesta villasukkiin ja bloggaamiseen

perjantai 1. huhtikuuta 2016

Kuulumisten päivitys

Kävin eilen Lankamaailmassa Tampereella. Voi hurja, miten paljon siellä oli nähtävää! Ja hyllytolkulla toinen toistaan ihanampia lankoja. Olen moneen kertaan tilannut nettikaupasta, mutta onhan se ihan eri päästä paikan päälle fiilistelemään. Lankojen lisäksi ostin hiilikuitupuikkoja, silmukkamerkkejä ja sukkabloccit. 

Kotiin tullessani miehen kaveri oli tuonut mun läppärin takaisin. Kovan työn jälkeen hän oli onneksi saanut sen korjattua, ja nyt taas alkaa blogiinkin satelemaan päivityksiä. Jostain syystä en saanut kuvia liitettyä tabletilla tänne. 

Anteeksi siis hiljaiseloani, ja toivon että kaikki kadonneet vierailijat löytävät takaisin blogiini.
Pst.. Ajastin 10 blogipäivitystä seuraavalle kolmelle viikolle :)

4 kommenttia:

  1. Tampereen lankamaailma on ihan mieletön paikka.
    Hienoa, että sait koneesi takaisin. Odotan mielenkiinnolla tulevaa 10 postausta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lankamaailman myymälä on kyllä ihana paikka. Olin yllättynyt, että siellä oli Austerman stepia myynnissä mutta sitä ei saa nettikaupasta. Tykkään Austerman stepista kovasti, mutta on sen verran kallista lankaa että ei sitä hirveän montaa kerää tule kerralla ostettua. Ja eri lankojen värivaihtoehtojakin tuntui olevan paljon enemmän kuin nettikaupassa. Suosittelen siis ehdottomasti! Onneksi mulle tulee matkaa sinne reilu 100km joten ihan päivittäin ei tule käytyä :P

      Poista
  2. Kerrohan kokemuksista hiilikuitupuikoista, mie itse olen tykästynyt niihin. T: snysi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tykäst... RAKASTUNUT hiilikuitupuikkoihin. Ne on ehdottomasti ne ainoat oikeat puikot. Metallipuikoilla sormet kipeytyy kun kudon niin paljon, mutta hiilikuiduilla ei ole sitä ongelmaa. Kirjoneuleisiin (joita en kyllä juurikaan tee) suosin cubiksena.

      Poista