Rakkaudesta villasukkiin ja bloggaamiseen

tiistai 1. maaliskuuta 2016

SNY:n ensimmäinen yhteydenotto


Posti toi tänään ensimmäisen yhteydenoton salaiselta neuleystävältäni. 
Oikein osunut kuva! Heti tuli sellainen olo, että tämä kortti on valittu juuri minua varten. Onneksi olen onnistunut omat lankani pakkaamaan laatikoihin niin hyvin, että kissa ei niihin koske. Jostain syystä ei ota lankoja olohuoneen pöydältä, jossa säilytän keskeneräisiä töitä. 
 
SNY:n myötä toivottavasti tulee itsekin vähän aktivoiduttua taas käsitöiden suhteen. Olen yrittänyt selailla lehtiä ja nettiohjeita, mitä voisin tehdä hänelle, jonka salainen neuleystävä olen. Ja samallahan To Do -lista kasvaa entisestään :D 
 
On tää kyllä ihan mainio tempaus! 
Ja vielä muistutukseksi: täältä löytyy enemmän infoa ja kuvia siitä, mitä muut ovat saaneet.

8 kommenttia:

  1. Tästä se SNY jälleen lähtee. Hienon kortin olet saanutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa olen mukana SNY:ssa ja tää on kyllä ihan hurjan jännää :)

      Poista
  2. Söpöinen kortti kevään kierroksen alkuun.

    VastaaPoista
  3. Kivaa SNY-kierrosta. Metka kortti. Minun todellisuus on sellainen, että lankoja ei voi olla saatavilla missään tasolla; kissat kyllä nappaavat ne alta aikayksikön.

    VastaaPoista
  4. Kiva kortti, joka sopii hyvin kissa talouteen.
    Mukavaa kierrosta:)

    VastaaPoista
  5. Hei vaan ja vihdoin viimein selviän tänne kommentoimaan...nyt kun se on mahdollista tehdä paljastumatta. Kiva nähdä, että kortti on sinut tavoittanut. Ensimmäinen pakettisi alkaa olla lähtövalmiina...

    Terkuin snysi

    VastaaPoista