Rakkaudesta villasukkiin ja bloggaamiseen

sunnuntai 21. helmikuuta 2016

SNY 2016 kevät


Lähdin mukaan Salaiseen neuleystävään. 
Jokainen osallistuja saa salaisen ystävän, jota ilahdutetaan ringin ajan erilaisilla yllätyslahjoilla. Rinkiä emännöi Heidin Hullutuksia -blogin Heidi.
Enemmän tietoa löytyy täältä. 
 
Nyt on salaiset neuleystävät jaettu ja olen saanut omani tiedot. Ystävä, jolle itse lähetän paketit, vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta ja heti on monen monta ideaa joista varmasti ystäväni tykkää. 
 
En tietenkään laita omaan blogiini mitään vinkkiä mitä olen itse lähettänyt, jotta salaisuus ei paljastuisi liian aikaisin, mutta laitan kuvia siitä, mitä olen itse saanut. 
 
Ensimmäinen yhteydenotto on ensi viikon aikana postikortilla. Hui! Jännää! 

4 kommenttia:

  1. Jee. Kiva päästä seuraamaan sny kevättä. En ole itse tällä kertaa mukana.

    VastaaPoista
  2. Mä olen ensimmäistä kertaa mukana, joten jännityksellä odotan, mitä tuleva sny tuo tullessaan :)

    VastaaPoista
  3. Tuo vaikuttaa oikein mukavalta. Hyvä idea. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun jätit kommenttia :) Kävin nopeasti kurkkaamassa sun blogia, ja se on aivan ihana. Tarvii palata sun kaikkien ihanien kuvien pariin kun saan lapset illalla nukkumaan.

      Poista