Rakkaudesta villasukkiin ja bloggaamiseen

maanantai 1. helmikuuta 2016

Lankalaihis 2016: Tammikuu





Eka kuukausi tämän vuoden lankalaihiksesta ohi. 
Ei mennyt ihan tavoitteiden mukaan, mutta se oli odotettavissakin koska nyt tuli kauppoihin Novitan uutuuslangat ja pakkohan niitä oli muutama kerä ostaa. Lisäksi tilasin pariin tilaustyöhön vähän parempaa lankaa. Helmikuun suhteen olen nyt ehdottomasti nollalinjalla lankaostoksissa. Tilaustöihin, jotka olen suunnitellut tekeväni nyt helmikuun aikana, langat löytyy jo valmiiksi kotoa. Ja enempää tilaustöitä ei tälle kuukaudelle mahdukaan, joten langat saa luvan pysyä kaupan hyllyllä.

Kulutus tammikuussa -687g 
Tein  4 paria lasten sukkia, yhdet sukat ohuesta Opal Happy -langasta, kahdet ruttusukat sekä yhdet pitkät palmikkosukat. Muutamat aloitetut työt kesken, joten helmikuun kulutus on toivottavasti tätä korkeampi. 

Lankoja tuli ostettua yhteensä 2350g.
 Auts! Mutta tämä johtuu ihan noista uutuuslangoista sekä yhdestä tilaustyöhuivista johon piti tilata lankaa yhteensä 600g. 

Lankalaihis jäi plussan puolelle 1663g, 
mutta odotukset helmikuusta on korkealla. 

2 kommenttia:

  1. Alku aina vaikeaa. Helmikuu korjaa jo varmasti tilannetta. Itse jäin hieman pakkaselle (-240 g). Ei määrällisesti paljoa, mutta hitaasti kun neuleita syntyy ranteen takia, niin ei auttaisi näin lanka-aleihin sortua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle heikko kohta oli selvästi lankauutuudet, mutta tiesin tämän ja olen tyytyväinen että pysyin vain siinä, mitä ennakolta olin suunnitellut. Nyt vaan kovasti tekemään lisää :)

      Poista